Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen müşteriye nakit mi vereceksiniz yoksa kart mı geçeceksiniz demem üzerine sanane cevabını aldım. Yaşadığım en saçma anlardan biriydi.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hayvansever bir insanım her hafta mama alır sokak hayvanlarına veririm neyse arkadaşımın oturduğu binada kedi yavruları var onlara mama götürürdüm her gün bir gün mama götürürken kedinin başını kesip kenara attıklarını gördüm kamera olsa şikayetçi olacaktım kim yapabilir böyle bir şeyi

Müşteri ve hayvan deyince bende aklıma gelen ilk şeyi anlatayım

Kasadayım bayan bir müşteri içeri girdi kucağında mini minnacık cins bir köpek sigara istedi verdim o sırada diğer elaman bayana yaklaşıp köpeği sevmek için elini uzattı bayan aaaayyyy dokunmaa mikrop kapacaak diye geri çekilmişti