Gelen müşteriye nakit mi vereceksiniz yoksa kart mı geçeceksiniz demem üzerine sanane cevabını aldım. Yaşadığım en saçma anlardan biriydi.
Bende hayvansever bir insanım her hafta mama alır sokak hayvanlarına veririm neyse arkadaşımın oturduğu binada kedi yavruları var onlara mama götürürdüm her gün bir gün mama götürürken kedinin başını kesip kenara attıklarını gördüm kamera olsa şikayetçi olacaktım kim yapabilir böyle bir şeyi
Müşteri ve hayvan deyince bende aklıma gelen ilk şeyi anlatayım
Kasadayım bayan bir müşteri içeri girdi kucağında mini minnacık cins bir köpek sigara istedi verdim o sırada diğer elaman bayana yaklaşıp köpeği sevmek için elini uzattı bayan aaaayyyy dokunmaa mikrop kapacaak diye geri çekilmişti