Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir ara işten çıktım eve gidiyorum. Fazla gitmeden tam yanımda araba durdu bende iş yerinden arkadaşlardır diyerek hiç bakmadan bindim araca. Sonra şoför bana bakıyor ben ona. Hemen indim arabadan 😂 halbu ki başkası için durmuş hemen arkamdaki adama. O da bana bakıyor gülümsüyor. Ne utanmıştım ama. Bazen arkadaşlar alıyor o yüzden onlardan biri sandım yorgunluktan direkt binmiştim.