Bir ara işten çıktım eve gidiyorum. Fazla gitmeden tam yanımda araba durdu bende iş yerinden arkadaşlardır diyerek hiç bakmadan bindim araca. Sonra şoför bana bakıyor ben ona. Hemen indim arabadan 😂 halbu ki başkası için durmuş hemen arkamdaki adama. O da bana bakıyor gülümsüyor. Ne utanmıştım ama. Bazen arkadaşlar alıyor o yüzden onlardan biri sandım yorgunluktan direkt binmiştim.