Bende hayvansever bir insanım her hafta mama alır sokak hayvanlarına veririm neyse arkadaşımın oturduğu binada kedi yavruları var onlara mama götürürdüm her gün bir gün mama götürürken kedinin başını kesip kenara attıklarını gördüm kamera olsa şikayetçi olacaktım kim yapabilir böyle bir şeyi