Bende yeni olmayan ama başıma gelen bir olayı da ben anlatayım. Bir gün otobüsteyim valizimle ayaktayım. Otobüs tıklım tıklım ama bir de otobüs şöförleri malum deli dana gibi sürüyor. Otobüste valizim ani sarsıntı yüzünden önümdeki adamın üzerine yıkılır gibi oldu. Adamdan özür diledim. Adam dikkat edeceksin dedi haklısınız dedi özür dilerim dedim. Adam kıpkırmızı oldu saydırıyor tam ne diyorsun be diyordum. Ben hastayım dedi. Saydırıyor derken küfür etmiyor ama çok gerildi böyle vücut damarları çıktı. Gözleri kocaman oldu. Sonra otobüsü durdurun yoksa katil olacağım dedi. Otobüs durdu indi. İndiğinde hala saydırıyordu öfke nöbeti geçirdi. Bana bir şey olacağından değil de adama bir şey olacak diye korktum. Ayrıca o adam hayatını nasıl idame ettiriyor o günden beri bazen merak ediyorum. O olayda öyle çıldıran adam ya hastanelik ederler ya da o kendisini tımarhanede veya cezaevine bulunduracak eylemler olabilir. Adamın yüzü 5 dakikada böyle boğazını var gücünüzle sıkımşsınız gibi olmuştu. Beni etkileyen insanlardan biri olmuştu.