Gece yarısı yolda evime dönerken cadde kenarında kaldırımda yürüyordum çöpleri karıştıran kediye baktım ve sadece pisii dedim ve kedi vızır vızır araba gecen caddeden karşı kaldırıma koşmaya başladı telaşlı şekilde kedinin kaçışını izlerken bir araba belinden ezdi geçti kedi ön 2 patileriyle belinden sürüklenerek karşı kaldırımın dibine kadar ulaştı ve kafayı yatırdı yere sene 2005-2010 yılları :/ (Kedileri cok severim kedilere insan gibi konuşurum pisii nabıyon bea gibi bu kediyede pisiii diye seslenmiştim o sessizlikte beni farketmedi sanırım poşetten kafayı cıkararak korkudan kaçmış sanırım zavallı kedicik aklıma geldi paylaşayım dedim