Kesinlikle bu tarz eğitimlerin yasaklanması lazım. Baltalamaktan ve çöplükten başka birşey değil iyi yapmıyorsunuz ve sizde pişman olacaksınız. Manuelde çok güzel oluyor sabredin sadece