Aradan belli bir zaman geçmiş olsa da görüşmelerimi bende belirtmek istedim. Arkadaşında dediği gibi 'Radore pişmanlıktır.' tamamen bir kamu spotu haline gelmiş bulunmakla birlikte hosting firmalarına yaşattığı sorunlar neticesinde bizlerin müşteriler ile yaşadığı sorun ve kayıplarımız da maalesef ki büyük. Böyle büyük bir firmanın bu denli bir altyapı ve personel sorunları olması gerçekten üzücü