Hocam 14 yıllık üyesiniz ama bu tür konuları açıyorsunuz, burdan bir kaç kişi maliyeye böyle böyle olay var payoneer ile vergi ödemiyorlar dese? hepinize geçmiş olsun...
Bu konuyu sildirmeni öneririm. Çünkü payoneeri bankamatik ile işlem yaptığında TC'ni görebiliyorlar.