Abicim dalga mı geçiyorsunuz yoksa ciddi misiniz gerçekten anlamış değilim, siz pos cihazından kartı kullandığınızda elinize aldığınız slipde isminiz yazmıyor mu ? Yani mastercards,maestro veya visa üzerinden geçiyor bunlar, ha atm'den çekmişsin ha posdan, arada bir fark yok yani bilginiz olsun.
Abicim derken?
Evet slipte isim yazıyor. Bunun vergi ya da maliye ile alakası nedir acaba? Siz hiç Kredi Kartından X TL alışveriş yaptı diye maliye tarafından çağırılan bir kişi duydunuz mu?
Bu söylediğinize göre kredi kartlarından yapılan harcamalar da vergi durumuna tabii.
Devlet para çıkan hesaba değil, girene bakar. Benim düşüncem bu yönde.