atm filtresine takılırsın diyorsun, hem de gidip harcama yapabilirsin o zaman birşey olmuyor diyorsun. ikisinin de aynı şey olduğunu bilemeyecek haldesin
Siz market harcamalarınızı ATM'den yapıyorsanız haklısınız. Ben pos cihazları kullanıyorum bu durumlarda. Kart ile ATM'den çekim yapmak ile harcamalarda kullanmak arasındaki farkı bence siz idrak edememişsiniz.
Bu arada önerim size değil, konu sahibineydi. Adı üstünde öneri (fikir) üzerinize alınmayın.
Abicim dalga mı geçiyorsunuz yoksa ciddi misiniz gerçekten anlamış değilim, siz pos cihazından kartı kullandığınızda elinize aldığınız slipde isminiz yazmıyor mu ? Yani mastercards,maestro veya visa üzerinden geçiyor bunlar, ha atm'den çekmişsin ha posdan, arada bir fark yok yani bilginiz olsun.