Esnafı bilmem de büyük şirketlerin hiçbiri ödemiyor ya af oluyor ya yüzde 1 ödeyip geçiyorlar burda aylık 2 bin tl kazanan adam kdv + gelir vergisi ödesin ama ne de olsa çok kazanmış biraz da versin beğenmiyorsa yapmasın ya da gitsin ülkeden ne güzel.
O şirketlerden en ufagini seç. Onun kazancı bile tüm adsensecilerin kazancından fazladır. Ama kimsenin bu düzene sesi çıkmıyor. Çünkü herkes bir yerden tutturmuş gidiyor.