sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar da meraklısınız vergi kaçırmaya Bu ülkede kazanıyorsan öde kardeşim. Ha adsense ile kazanmışsın ha esnaf olarak kazanmışsın. Yok takibe alınıyormuş, yok bilmem ne. Burada günü gününe vergisini ödeyen adam enayi mi affedersin?
Esnafı bilmem de büyük şirketlerin hiçbiri ödemiyor ya af oluyor ya yüzde 1 ödeyip geçiyorlar burda aylık 2 bin tl kazanan adam kdv + gelir vergisi ödesin ama ne de olsa çok kazanmış biraz da versin beğenmiyorsa yapmasın ya da gitsin ülkeden ne güzel.