Şuradaki soruma cevap veren olmayınca bugün vergi dairesine gittim.
Haciz işleminin vadesi geçmiş borç içi değil toplam borç için uygulandığını, bu nedenle borcun tamamının ödenmesi durumunda haczin kalkacağını, yalnızca vadesi geçmiş borcu ödememin haczi etkilemeyeceğini söyledi görevliler. Aracın trafik çevirmesinde veya havaalanları vb. gibi yerlerde bağlanıp bağlanmayacağını sorduğumda ise HACİZLİ araç bağlanmaz, aracın bağlanması için YAKALAMALI HACİZLİ olması gerekir bilgisini ilettiler.
Allah herkesin yardımcısı olsun.
Yeni gördüm yazınızı yoksa daha önce cevaplardım. hesaplarınızda para yoksa e-haciz yapıldığında sizi etkilemiyor. E-hacizden sonra para gelse bile bu para ile işlem yapabilirsiniz. E-haciz anlık olarak yokluyor ve para varsa blokeyi koyuyor. para yoksa birşey yok aynen devam.
Borcun %20-%30 luk kısmını ödeyip kalanı taksitlendirdiğiniz takdirde haczi kaldıracaklardır.