ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dil altı b12 ler çok iyi geliyor, omega da almanızı tavsiye ederim gece yatmadan, ilk okuldaki arkadaşlarımın isimlerini hatırlamaya başladım, çok enteresan..
ahahah kahkaha attım gece gece 😂😂😂😂