Starbucks pahalı değildir hocam dediğiniz yerlerle hemen hemen aynıdır belki bir tık ucuz bile olabilir. Özellikle Starbucks arayan bir insan değilimdir ama kahve içeceğim ve Starbucks ile kahve dünyası gibi firmalar yan yana iseler Starbucks'ı tercih ediyorum (çok kalabalık yoksa. Sıra ve kalabalık sevmiyorum

). Sabahtan akşama kadar otur kimse karışmıyor. Starbucks'ta geçirdiğimiz süreyi kahvehanede geçirsek daha pahalıya geliyor. Zorunlu çaylardan
Tamam hocam ben bir gideyim en iyisi 😊