KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba not alarak hayatınızı devam ederseniz bir nebze de olsa yardımcı olur. Geçmiş olsun

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam not almak işi daha kötüye götürebilir. Zihin tembelliğe meyillidir, nasılsa not alıyorum deyip hiçbir şeyi hatırlamamaya başlayacaktır. Bunu uzmanlar da söylüyor, çarşıya pazar giderken not almayın aklınızda tutmaya çalışın diye...

Akrep17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+18 içerikler aklın en büyük düşmanıdır, unutmayınız.
Evet bu içerikler beynin küçülmesine neden oluyor. Ödül mekanizmasını aşırı derecede uyaran yetişkin içerikler minimuma indirilmeli, mümkünse bir daha yüzüne bakılmamalı.



Bu konuyla ilgili detaylı bir mesaj yazacağım en kısa zamanda, geçmiş olsun.