Konu
Sizce iyi mi yaptım?
14-11-2019, 20:17:20
#3
DogukanBALCIK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AnadoluHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeterli ekran kartınız var ise 144Hz için uygun olmuş.
1050ti var elimde ama ilerde guncelleyecegim. Bı arkadaş 144 al ömürlük olur demişti o yüzden aldım.