ofergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayvalar az önce elime ulaştı ,gerçekten sulu ve lezzetli ayvalar, bazılarının boyu alıştığımızdan küçük olsa da lezzeti gerçekten güzel, tavsiye ederim.
Hocam bu parti biraz ufakti ayvalar diğer partiler büyüktü ama lezzeti aynı afiyet olsun. Kargo da biraz birbine vurmuş ayvalar tipleri değişmiş ama lezzetinden birşey kaybetmedigine sevindim

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kg alsak kargo be tutar. Yer İstanbul Ümraniye
Hocam kargo dahil 60 tl tutuyor

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kg alsak kargo be tutar. Yer İstanbul Ümraniye
Hocam kargo dahil 60 tl tutuyor

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi