hocam aynı durum bende de var. Bunu hastalığa bağlamamalıyız. Benimde kan değerlerim normal, sadece demir fazlalığı çıktı. Bunları düşünmekten çok kendi yaşantına bir göz at. Beynimiz çok fazla işle meşgul olunca, depresyon falan, gelecek kaygısı, unutmalar vs yaratıyor