Şeytanın özelliklerinden en önemlisi de unutturmaktır.. Bunu 2 ayetle delillendirebiliriz..
- Ama şeytan, efendisine anmayı ona unutturdu da (bu yüzden Yusuf) birkaç yıl daha zindanda kaldı. (Yusuf 42)
- Gördün mü! O kayalığa sığın(ıp dinlen)diğimiz sırada, balığı (söylemeyi) unuttum. Onu söylememi bana unutturan şeytandan başkası değildir. (Kehf 63)
Bunu nasıl yeneceğin konusunu bilmiyorum ama muhtemelen şeytanların sevmediği şeyleri yaparak senin üzerindeki kontrolu uzaklaştırabilirsin.. bi nevi büyülenmişsin gibi düşünebilirsin.. Dualar, kıldığın namazlar bu durumu düzeltecektir..