Belki de unutmuyorsunuz hocam sadece çok önemli olmadığı için hatırlamıyor olabilirsiniz. Şahsen benim görüşüm ufak ufak kelimeleri veyahut konuları bende hatırlamıyorum çoğu zaman bu durum da bende oluyor . Düşüncem şu yönde , aslında o an orada bulunduğumuz yerde önemli bir şey olsa idi aklınıza kazınacak bir durum olmuş olurdu ve direk hatırlardınız , tamamen o anda akılda kalıcı bir şey olması akılda kalıyor yoksa gel 2 sene önceki arkadaşın ile konuştuğun cümleyi unut . 1 saat geçse bile unutabilirsiniz bazen tamamen o anın ne kadar verimli önemli geçmesiyle ilgili olduğunu düşünmekteyim. Değişik bir bakış açısı ile bakıyor olabilirim varsa yanlış bir kelimem cümlem af ola