Benim 1 yıl sonra başlıyor, toplu ödeyeyim dedim 27 bin borcu 26 yaparız diyor sistem. 27 bin lirayı zaten faize koysam 1 yılın sonunda zaten 2.500 TL getiriyor bana.
Adam akıllı bir indirim yapıp peşin para almak yerine 5 yıl boyunca 500,500 almayı tercih ediyor devlet. 6 yıl sonra 27 bin liranın değeri zaten 3 te 1'ine düşer...