looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunun kurulumu zor mu? Koskoca r10da bir kişi bile yok. Ben airgunturk diye bir forum sitesini rastlantı sonucu buldum. özellikle de mobilde çok iyi görünüyor.
Valla kardeş bi arkadaşta test ettim yani açık ara çok hızlı ve çok hoş ve kendisinin değimiyle seo nun içinden geçiyor dedi ama bilen eden çok az