Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önce kurulum yaptım ama yardımcı olucak kadar bilmiyorum. Bana göre hoş ve güzel bir forum scripti.
Hocam bunun kurulumu zor mu? Koskoca r10da bir kişi bile yok. Ben airgunturk diye bir forum sitesini rastlantı sonucu buldum. özellikle de mobilde çok iyi görünüyor.