Merhaba,
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1075730187
Şu konumda ki scripti tam anlamıyla bitirdim bu gece demoyu koyacağım.
Ancak script yaptığım haliyle biraz sade kaldı gibi.
Siz olsaydınız neler eklemek isterdiniz?
Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için.
İyi günler dilerim.