Recaptcha v3
Testini sadece linke tıklayıp "score" yazana bakarak mı yapıyoruz
Evet hocam.
Chrome 0.9 gösteriyor, firefox-opera 0.7 gösteriyor anladığım kadarıyla IE desteklemiyor

Hesapları IE'dan açalım?
IE eski bir tarayıcı ve güncel spam engelleme teknolojilerini destekleyemeyebiliyor. Vaktim olsaydı deneyecektim bunu ben daha önce ancak vakit bulamadım. Kısaca, evet, denenebilir