tranceport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Recaptcha v3 Testini sadece linke tıklayıp "score" yazana bakarak mı yapıyoruz
Evet hocam.
Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chrome 0.9 gösteriyor, firefox-opera 0.7 gösteriyor anladığım kadarıyla IE desteklemiyor Hesapları IE'dan açalım?
IE eski bir tarayıcı ve güncel spam engelleme teknolojilerini destekleyemeyebiliyor. Vaktim olsaydı deneyecektim bunu ben daha önce ancak vakit bulamadım. Kısaca, evet, denenebilir