Konuyla ilgili olduğu için şöyle bir uygulamada var 1,5 tl ye bir öğün paylaşabiliyorsunuz ben bir kaç aydır ara ara bağış yapıyorum sizede tavsiye ederim...
Android :
ShareTheMeal
İOS :
ShareTheMeal
''
ShareTheMeal, Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı'nın (WFP) bir girişimidir. WFP, açlıkla mücadele eden, dünyanın en büyük insani yardım ajansıdır. Her yıl, WFP yaklaşık 80 ülkede 80 milyon kişiye gıda yardımı ile ulaşmaktadır. WFP %100 gönüllü olarak finanse edilir, bu nedenle her bağış önemlidir. WFPnin idari maliyetleri, bağışların %90'ının sıfır açlığa sahip bir dünya inşa eden WFP operasyonlarına doğrudan gitmesiyle, kar amacı gütmeyen sektörün en düşükleri arasındadır.''