Tatoğlubilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende mutasyon pakistan papağanı var , 5 aylık şuan memnunum . Büyükleriyle uğraşmak zor olur bilmiyorum daha önce eğitiminiz var mı
Evet hocam makaw ve birkaç tür besledim yavruyken biraz zor ondan sonrasında bir şey yok