hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
suan shadow yiyenler hep aynı 2 eklentiyi kullanıyor hocam. Sende yazdın kendi sisteminde yeni hesaplarda bile shadow yemedigini. shadow ne demek daha yaşamamıssın bile

cözüm ya bu 2 eklenti de cok ciddi güncellemeler gerek yada herkes kendine özel sistem yaptiricak.
Ne kadar özel sistem kullansamda sistemi sattığım kişilerde shadow yiyebiliyor onlarda eski hesapla sorun çözüldü burada eklentiler mimlenmiş olabilir ama özel sistem kullanırken shadow olmaz gibi bir yanılgıya düşmemek lazım herkes yanlış anlıyor şu işleri.