Bende araştırma içerisindeydim.
Yılbaşına hazırlanıyorum.
Aklımdaki soru işaretlerini giderdim mi tamamdır.
Benim merak ettiğim bu ön muhasebe programına fatura kesmediğim satışlarımı hesabımı bilmek için girsem bir sıkıntı olur mu?