200 liraya sunucu alırsınız gittiğiniz yerde bağlanırsınız daha kolay olmaz mı ya da benim gibi yanınızda taşırsınız kaplumbağa misali 🙃



kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav hocam hiç yeniliklere geliştirmeye açık değilsin düz mantık benzeri varken neden başka yolları tercih edeyim. bağlandığım yerde internet yoksa ne yapacağım yada hızlı bir internet yoksa ? işkence gibi )
Dediğinizi linuxla yaparsınız