200 liraya sunucu alırsınız gittiğiniz yerde bağlanırsınız daha kolay olmaz mı ya da benim gibi yanınızda taşırsınız kaplumbağa misali 🙃
yav hocam hiç yeniliklere geliştirmeye açık değilsin

düz mantık benzeri varken neden başka yolları tercih edeyim. bağlandığım yerde internet yoksa ne yapacağım yada hızlı bir internet yoksa ? işkence gibi

)
Dediğinizi linuxla yaparsınız