alıyor tabi ki telefonu o fiyata verdiysen bi zahmet öde yani komisyonu
Kendi ilinde bulursan neden olmasın
ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıcı birebir görüşme istiyor hocam get komisyon almıyor mu?