Merhaba arkadaşlar, benim 404 hata sayfasıyla ilgili bir sorum olacak. Bir sitede 404 sayfası kullanılmasa, kırık linkler direkt olarak anasayfaya yönlendirilse sıkıntı olur mu? Yoksa 404 sayfası mutlaka bulunmalı mıdır? Şu anda birçok 404 hatası almamız gerekiyor normalde ancak 404 sayfamız olmadığı için google uyarı vermiyor. Sizce sayfayı oluşturalım mı bir sıkıntı olur mu seo açısından?