neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzer durumdayız diyebilirim. Askerden geldikten sonra aylarca iş aradım. Kendi mesleğim olmayan yerlere bile başvurdum. En sonunda orta ölçekli bir firmayla görüştüm. Gerçi işe girdikten 3 gün sonra başka yerde görüşme için mesaj atmıştı. Ama çelik kapı olduğu için sıcak bakmadım. En azından kendi alanımda çalışırım diye düşündüm.

Neyse firmaya grafiker olarak girdim. Girdiğim gün sigortam başladı onda sıkıntı yok, maaşı da asgari ücret verebiliriz dediler, kabul ettim. Vasıfsız bir insanın aldığı maaşı grafiker olarak almak zoruma gitmedi değil. Aradan zaman geçti, grafiker olarak girdiğim yerde yapmadığım iş kalmadı. Baskı makinelerinin kullanımı, siparişlerin takibi, sipariş hazırlama/düzenleme vs orada ne iş yapılabilirse hepsini yaptım. İş yeri taşındı, eşyaları bile taşıdım. İş yetişmedi akşamları evden hazırladım. Ben işe ilk girdiğimde aylık 20-30 bin tl ciro yapan firma 12.11.2019 itibariyle 130-140 k ciro yapıyor. Bu geçen 8 ayda sadece 200 tl zam aldım. İki ay önce alternatif işlere baktım ama yok... Yarın çıksam ortadayım. Borçlar bir yandan, ekonomik kriz bir yandan, bunu fırsata çeviren patronlar bir yandan.. Türkiye'de yaşamak başlı başına mucize zaten. Bunu başaranlara helal olsun diyorum.
Kabullensen bir dert Kabullenmesen bir dert anlam veremiyorum ne olacak bu halimiz bilemiyorum.