ben öğrenci iken haftada 2 gün çalışarak ayda 2100 lira kazanıyordum bi mimarlık ofisinde. şimdi haftada 7 gün 15 saat çalışacak olsam vermiyorlar o parayı. benim zaten maaşlı çalışma gibi bi huyum yoktur. ya ortak olurum ya da çalışmam. önceki çalıştığım ofiste de önce yüzde 25 ortaktım, sonra yüzde 40 sonra yüzde 50 ortak oldum. geçen eylülde özel bir durumdan dolayı ayrıldım ve başka bir ildeyim. şuan bulunduğum ilde ortak olarak çalışabileceğim ofis arıyorum. bulamazsam da maaşlı çalışmayı düşünmüyorum asla. çünkü kriz var diye 1500 liraya bile mimar çalıştırmaya utanmayan patronlar var. Allah topunun hak ettiğini versin.