Ustad birincisi is arkadaslarin hakkinda boyle dusunmeniz yanlis. Siz nasil ki mecbur oldugunuz icin calisiyorsunuz, onlar da mecbur oldugu icin calisiyor. Yoksa kimse enayi degil

ama sartlar maalesef boyle.
Hocam bunlar emeklisi için çalışan insanlar. Yaşlarında var ben onların yüzüne karşı siz neden zam istemiyorsunuz kardeşim bu kadar sene çalışıyorsunuz da yazık değil mi sizden sonra gelenlere diye soruyorum. Belki o kadar paraya ihtiyaçları yoktur fakat o maaş o kadar olmaz olmamalı. Kendileri de zaten istemediğin pişmanlar ama iş işten çoktan geçti.
Allah analı babalı büyütsün. Hocam bende anlatmak istiyorum. Yazın boyacı da çalışıyordum (yazları işler iyi olur) 1 evden bana düşen fiyat 200-400 tl arası bir fiyat olmasina rağmen hep daha düşük veriyordu. En son işten ayrıldım ayrılırken parayı toplu istedim daha önce vermedilerini de ver dedim ( böyle değil daha güzel bir dille) tamam şimdi yanımda yok sonra "helaleşiriz" dedi. 3 ay geçti...
Allah razı olsun hocam, Malesef şartlar ortada ne desek de ne anlatsak da bu düzen böyle değişiyor. İşsizlik adı altında büyük oyunlar dönüyor çoğu insan da bu şartlarda çalışmak istemiyor ki haklılar. Ayrıca suriyelilerin gelmesiyle bu durum daha da büyüyecektir. Allah yardımcımız olsun.
Hocam tüm firmalarda aynı durum imkanınız varsa şirketlerin kendi işlettigi istasyonlardan birinde iş bulun En azından calısma sartları daha insancıl olur. Zengin daha zengin fakir daha fakir olayı tam olarak bu noktadan başlıyor.
Diğer petrollerde de durum aynı sadece opette 8 saat onda da işçi aramıyorlar elden de bir şey gelmiyor Malesef.