Bu kartı doldururken uçak biletini,valizimizi falan önce vermemiz gerekiyor mu hocam?Yani görevli falan doldurduğum şeye bakacak sanırım. Yoksa sadece kimlik yeterli mi?
Biletinizi check in yaptırdıktan ve bavulunuzu verdikten sonra sol taraftan giriş yapıyorsunuz orada ki memura kimliğinizi veriyorsunuz oda size giriş çıkış kartı veriyor sonrası bekleme salonu. İnince de kimliğiniz ile giriş çıkış kartını orada ki memura veriyorsunuz kontrol edip sizi içeri alıyor.