Aynı şekilde giriş çıkış kartı dolduruyorsunuz. Adana ve İndirikten sonra onaylanıyor. Kimlik veya pasaportunuzla işlem yapabilirsiniz.
Bu kartı doldururken uçak biletini,valizimizi falan önce vermemiz gerekiyor mu hocam?Yani görevli falan doldurduğum şeye bakacak sanırım. Yoksa sadece kimlik yeterli mi?