Hocam yanlışım varsa düzeltin, dışarıdan müdür de atansa, sonuçta fimanın çalışanı olmuyor mu ? Resmi olarak şirket üzerinde şirket yetkilisi bir müdür olması demek, çalışanın olması demek. Çalışan varsa sigorta da vardır. Şunu yapabilirsiniz, bizim müdür asgari ücretle çalışıyor. Sigorta primini asgari ücret üzerinden yatıralım diyebilirsiniz. Artık sgk o işleri sıkı tutuyor. Kimse asgari ücrete müdür çalıştırmıyor. Müdür demek normal çalışandan farklı demektir