Dışardan atanan müdüre sigorta primi ödenmeyeceğine dair mevzuat paylaşır mısınız ?
Mevzuatı bilmiyorum fakat mali müşavirimin bana verdiği bilgiyi ilettim. Ortak olmak ile müdür atanması farklı şeyler olduğunu söyledi kendisi. Şirket ortağı olunduğu takdirde sigorta primi zorunlu, dışarıdan müdür atandığında zorunlu olmadığını belirtti. Eğer yanlış bir bilgiyse ilk mesajımı değiştirmem gerekecektir.