Kıymetli arkadaşlar,
Güzel bir konu açıldı, herkes doğru çalışan ücretsiz xml soruyor, ama bir çok arkadaş ta zaten çalışıyor.
Biz toptancılardan şikayet ediyoruz ama iş bilgi paylaşmaya gelince kimsenin sesi çıkmıyor.
Konuda benden başka firma bilgisi paylaşan olmadı.

işte bu sebeple toptancılar kendilerini turfanda sanıyor ve ücret istiyor.
Herkes kısmetini yermiş diye düşünürüm arkadaşlar toptancı paylaşınca satışları azalacak sanıyorlar ama emin olun iş tam tersi şekilde işliyor.
Saygılar