Ben sıfır tarayıcıda 0.9 aldım portable tarayıcılarda da aynı şekilde. Shadow bandan kaçınmanın şuan için en iyi iki yolu eski hesap kullanmak 1 ay veya daha eski ve pin sürelerini uzatmak min 40-50 dakika..
Mesele birkaç kere 0.9 almak değil,sürekli 0.5 üzeri almak.
Ben çoğu zaman 0.7 alıyorum fakat bazı zamanlar 0.1 aldığım da oluyor.
Browser olarak firefox kullanıyorum.