Recaptcha v3 kullanıyor hocam. Sloganı da "
reCAPTCHA: Easy on Humans, Hard on Bots"
(İnsanlar için kolay, botlar için zor.) Yani direkt olarak Google size bir puan veriyor. Örneğin 0.1 bot demek, 0.9 gerçek kullanıcı demek. Eğer bot'a yakın puan alıyorsanız pinterest sizi kara listeye ekliyor. Ufak bir şeyde hemen shadow yiyor hesap. En ufak ayrıntısı bu. İlk önce recaptcha v3'ü bypass etmelisiniz. Ardından yukarıda saydıklarınızı da bypass etmelisiniz.
Küçük bir makale:
https://webrazzi.com/2019/06/28/goog...tcha-gizlilik/ ReCaptcha'yı inceleyen iki güvenlik araştırmacısına göre, Google'ın kötü niyetli bir kullanıcı olup olmadığınızı belirleme yöntemlerinden biri, tarayıcınıza önceden yüklenmiş bir Google çerezinin olup olmadığı. Bu da tarayıcınızda yeni sekmeler açmanıza izin veren ve Google hesabınıza her zaman yeniden giriş yapmanız gerekmeyen çerez olarak betimlenebilir. Ancak , Toronto Üniversitesi'nde bilgisayar bilimi doktora öğrencisi olan Mohamed Akrout'a göre, Google'ın reCaptcha v3 testlerinde birinin insan olup olmadığını belirlemek için çerezlerini kullandığı anlaşılıyor.
ReCaptcha v3 ile teknoloji danışmanı Marcos Perona ve Akrout'un testleri, reCaptcha puanlarının, halihazırda bir Google hesabına giriş yaptıkları tarayıcıda bir test web sitesini ziyaret ettiklerinde her zaman düşük riskli olduğunu tespit etti. Alternatif olarak, test web sitesine Tor ya da VPN gibi özel bir tarayıcıdan girdilerse, puanları yüksek riskliydi.
Ayrıca ip temizleme ve çerez temizleme olayları çok sıradanlaştı. Elbette bunlar da etken ancak bu noktada gelişen teknolojiyi takip etmezsek takılır kalırız.
Edit: 0.1 puan almanızdaki etkenlerden biri de tarayıcınızda hiç çerez olmaması.
Edit 2: Recaptcha v3
Test Linki . Siz kaç puan alıyorsunuz?