Eğer ayağında mantar olduğunu düşünüyorsan, biraz sıcak bir suyar 1 paket yaş maya atıyorsun. Sonra ortalam yarım saat o suda bekletiyorsun. Sonra ayakları yıkayıp güzelce kuruluyorsun. 2 akşam üst üste yap sonra mantar falan kalmıyacak. (Denenmiş yöntem)