benimki tırnak arası değil parmak arası ya
AYakları temiz tutuyorsun ve kesinlikle kurutuyorsun. Eczaneden de Terbisil SPREY alıyorsun. Sabah akşam sıkıyorsun. Kuruduktan sonra çorap giyiyorsun. 1 hafta içinde hiç bir şey kalmaz.
Benimde hafiften tırnaklarımda var gibi çözümü olan varsa bende dinleybilirim
Tırnakta varsa zaman kaybetmeden tırnak cilası olandan al. Eminsen tırnağa sıçradığına. Eğer tam anlamıyla emin değilsen bir dermatoloğa görün mutlaka. Tırnak işi çok daha uzun süren bir konu.