10 sayfa yorum okudum, ulan Adam koskoca google şirketinin ne kadar aptalca bir sistem yürüttüğünü ve bu sistemde basit bir şeyin çok büyük şeyler götürdüğünü açıklamış yazmış, ne google şirketinden nede forumdaki bazı arkadaşlardan mantıklı destek veya cevap alamamış. Üstüne üstlük bide dalga geçmişler
Yani bu işler çokca link almakla oluyorsa doğal olarak anti seo için 100k veya 2 mb gibi saçma bir sınırlama koymak çok mantıksız. Yada bırak isteyen istediği kadar link alsın sen fazla link aldın al sana spam demek kadar aptalca bişey yok Gerçekten çok aptalca, bu büyük hata basit bir güncellemeyle 2mb sorunu düzeltilebilir.