tşkler emeğine sağlık ben denedim hata devam ediyor reactive yaptım 1 saat sonra tekrar denicem. Ücretsiz bir şeyi eleştirenlerin artık bilerek yaptığını düşünüyorum kim ücretsiz paylaşım yapsa sallıyorlar takılmamak lazım. Tekrar tşkler.