Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye hocam?
hocam kusura bakmayın dalgınlığıma gelmiş yanlış konumu atmışım

https://www.r10.net/ikinci-el/216562...gb-surumu.html

Bu linkten bakabilirsiniz