ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunduğunuz yere göre xxx ambalaj diye arama yaparsanız rastlarsınız hocam Bize İzmir yakın olduğu için biz oradan yaptırıyoruz. Fiyat teklifleri alın.
Adediniz düşük olursa maliyetiniz bir hayli fazla çıkacaktır. Adedi bol tutmaya çalışın. Ek olarak bir de tavsiyem olacak.
E-ticaretle uğraşıyorsanız yani kargo gönderileri için lazım ise, kalın yaptırmaya bakın.
Üzerine diğer kargoları attıklarında kutularınız ezilmesin
Teşekkür ederim sağolun Ankara da yapan vardır belki



A1K9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde 1000 adet baskı yapıyorlar. Ben gidiyorum 10 adet boş kutu alıp yazıcıdan a5 etiket çıkarıp yapıştırıyorum. Bütçeniz yoksa tavsiye ederim.
Yapışkan etiket mi yapıyorsunuz nasıl yapıyorsun 1 örnek atabilir misin rica etsem bakayım ?