Akrep17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar hata yapabilir. Ağır bir şekilde eleştirilmemeli. Doğru yolu buldu ise ne mutlu
Haklısınız hocam her insan hata yapar inşallah doğru yolu bulmuştur. Benim konuyu açma nedenim acaba benden başka hatırlayan varmı